dissabte, 30 d’abril del 2011

29 d'abril


15.30 h -20.30h.
Activitats:
Objectiu: treballar l’ortografia i la comprensió lectora.



1-Selecció de jocs educatius que treballin les principals dificultats detectades en el grup a nivell d’ortografia: vocals en català, confusions b-v, r-rr, g-ll., inversions de lletres (entre els nens hi ha diversitat de competències i nivells: a alguns els costa el pas entre la lletra majúscula a la lletra lligada; altres en canvi només tenen alguna dificultat amb l’ortografia i altres tenen alguna dificultat que convé analitzar individualment, com les inversions de lletres i escriptura en mirall, que podrien estar associades a una possible dislèxia, hi ha un que encara està definint la seva lateralitat i una nena esquerrana.
2-Selecció de jocs educatius que treballin la comprensió lectora d’un text.

3- Observar resultats durant el taller d’informàtica per adaptar els exercicis a les competències dels infants.

Materials seleccionats:















Dificultats:
Avui hi ha obres en el centre i hem sortit amb tots els infants al parc dels columpis. Per tant no hem pogut treballar el reforç, ni el taller d’informàtica tal com havia preparat, però s’ha de ser flexible quan les circumstàncies així ho exigeixen. Juguem amb els infants al parc i quedem que ho aplicarem el proper dilluns. Dilluns també podré assistir a una tutoria amb un infant i l'educadora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

desa aqui els teus comentaris. Gràcies